Tervetuloa Wilioon!

Katsot Wilioa rekisteröimättömänä asiakkaan

Vaihda ammattilaiseen
Navigointi
Palvelut
Hinta lista
Sovelluksesta
Lataa sovellus
Kuinka se toimii
Miten voimme parantaa
Ota meihin yhteyttä
Tietoja Wiliosta
Kirjaudu sisään
Tervetuloa Wilioon!

Katsot Wilioa rekisteröimättömänä asiakkaan

Vaihda ammattilaiseen
Navigointi
Palvelut
Hinta lista
Sovelluksesta
Lataa sovellus
Kuinka se toimii
Miten voimme parantaa
Ota meihin yhteyttä
Tietoja Wiliosta
Kirjaudu sisään

Maanrakennus ja infrastruktuurin rakentaminen

Etsitkö rakennusalan toimittajaa? Meillä on 26 313 palveluntarjoajaa tässä luokassa. Lähetä kysely.

Aloittaa

32 332 rekisteröidyt ammattilaiset

85 341 ratkaistu projekteja

4,8/5 asiantuntijoidemme keskiarvoarvio

226 512 Sovelluslaitteistot

Maanrakennus ja infrastruktuurin rakentaminen

Tarvitsetko rakennusalan palvelua? Wilio auttaa sinua löytämään laadukkaita asiantuntijoita paikallis- ja erikoisteiden, rautateiden ja köysiteiden sekä kaasuputkien suunnittelussa ja toteutuksessa. Liikenneviestinnän hinta riippuu yleensä palvelujen laajuudesta. Katso lisätietoa palveluista: konsultaatiot, projektiin tehdyt muutokset, kuljetuskustannukset, jonka tarjoaa yksi 26 313 asiantuntijamme kyseisessä kategoriassa.

Katso myös:Hinnat

32 332 rekisteröidyt ammattilaiset

85 341 ratkaistu projekteja

4,8/5 asiantuntijoidemme keskiarvoarvio

226 512 Sovelluslaitteistot

Hyödyllisiä tietoja

Mitä sinun tarvitsee tietää

Engineering rakennukset Rakennus on rakennusrakenne rakentamalla rakennustyöt rakennustuotteista, jotka ovat tiukasti liitettyjä maahan. Kiinteä yhdistelmä maan kanssa ymmärretään liittämään kiinteän pohjan, paalujen tai muiden ankkurien rakenteen kiinnittämistä tai rakentamisen liittämisen alueen verkossa tai teknisissä laitteissa. Se on kuitenkin myös maan alla rakennettuja rakennuksia. Yllä kuvatut rakennukset jaetaan kahteen perusryhmään ja maa- ja rakennusrakennuksiin. Rakennusrakennukset ovat katettuja rakennuksia, mukaan lukien maanalaiset tilat. Nämä ovat rakennuslohkoja, jotka on suunniteltu suojelemaan ihmisiä, eläimiä tai asioita. Heillä ei ehkä ole seinämiä, mutta niillä on oltava katto. Maatalouden rakentamisen tarkoituksen mukaan nämä on jaettu asuntoihin tai ei-asuinrakennuksiin. Seuraavassa osassa ei maksa tätä rakenneryhmää, mutta keskitymme toiseen suuriin rakennustyöryhmiin, rakennusrakennuksiin. Tekniset rakennukset lainsäädännön osalta määräytyvät ryhmiin tiettyjen yhteisten ominaisuuksien mukaan. Yksi näistä ominaisuuksista on se, että asiaankuuluva rakenne ryhmä on asettanut olosuhteet erityisillä lakisääteisissä määräyksissä, kuten tieliikenteen, kiitotien, televiestinnän, kaivoslainsäädännön ja niin edelleen. Ensimmäinen rakennusrakennukset ovat moottoritien rakennuksia, teitä, polkuja, merenranta tai paljastettu pysäköinti. Tässä on liikennekäytävien rakentaminen maan pinnalle, että ne jakautuvat edelleen liikenteen kuormitusintensiteetin mukaan alueen luonnollisten mahdollisuuksien mukaan lähinnä ympäristönsuojeluun nähden. Tässä rakentamisryhmässä on myös tarpeen tietää, että maantieverkon rakentaminen ja hallinta kansallisen valtatieyrityksen, Slovakian maantieasemien, korkeamman alueellisen yksiköiden, kaupunkien ja kuntien keskuudessa. Tieverkon merkitys ja riittämättömyys vaikuttavat ehdottomasti alueen kehitykseen paitsi taloudellisen sivuston jälkeen. Näiden teknisten rakennusten rakentamisessa on aina laaja investointi, maanvestointi, suhteellisen pitkä rakennusaika, mutta myös jatkuvaa puuttumista alueen mukavuudessa, joten erilaisia ​​lisätoimenpiteitä käytetään usein lisääntyneiden vaikutusten vähentämiseksi Melu, pöly ja valaistus. Esimerkiksi melun seinät tai vihreät sillat, jotka voivat turvallisesti kulkea usein valtatien ja tiet turvallisesti. Matkan tai maantien rakentaminen on suuri interventio alueelle, ja sen pitäisi siis olla ehdottoman normaalia, että resurssien lisääntymisestä huolimatta kaikki haitalliset toimenpiteet eivät ainoastaan ​​ihmisten elämään vaan myös elämään eläimistöön ja kasvistoon alueella. Toinen rakennusrakennuksen ryhmä on rautateiden rakentaminen ja köysien rakentaminen. Nämä rakennukset ovat haastavia alueellista suunnittelua ja valtuutusprosessia ja ovat myös huomattavasti kalliita uusien reittien rakentamisen näkökulmasta. Nykyinen haaste monikansallisella merkityksellä on tarve rakentaa suurten nopeuksien rautatiekulkuneuvoja. Tämä alue sisältää myös raitiovaunujen rakentamisen ja nykyaikaistamisen. Tämän alueen teknisten rakennusten paremman mielikuvituksen ansiosta annan joitain vertailutyyppejä rakennuksista, jotka ovat esimerkiksi rautatiekytkimet, kytkentäkomponentit, rautatieliikenteen rakenteet ja rautateiden ylittäminen ja rautateiden ylitys. Köysipolut, jotka sisältävät tämän teknisen rakennuksen ryhmän, ovat liikenneväline sileä tai syklinen luonne, jossa se on köyden kantavuus tai jännityselementti. Meille kaapeliautoja käytetään vuoristoalueilla, mutta myös Bratislava Koliba. Kiitotien on varmistettava suunnatuslinja. Tämä määrittää, että köysi vetää kadiáľ. Ajon kiitotien mukaan tiedämme köysirata ja ennallaan. Jousituskaapeli-auton kantokaapeli suoritetaan kahden aseman välillä ja jota tuetaan useilla tuella alueen helpotuksen mukaan. Ajoneuvot keskeytetään tuki köydyssä, jonka avulla laakson aseman materiaali tai ihmiset kuljetetaan ylhäältä. Unvisauali kaapeli kiitotiellä on esimerkiksi maadoituskaapeli, joka liikkuu radan varrella (esim. Land Cable Car of Hrebienok, köysirata Petřín Prahassa). Enimmäkseen laajennettu köysi kiitotie ovat tunnettuja hiihtohissejä eri hiihtokeskuksissa. Kolmas insinööritalousryhmä rakentaa lentoonlähtö- ja laskeutumisreunoja ja kuuluvat vieritysraidoihin. Se on sopiva rakennusteknisesti muunnettu alue, jossa esineet ja tilat on rakennettu ilma-alusten vähenemiseen, laskeutumiseen, vieritykseen, suojeluun ja hoitoon. Nämä ovat sopivasti täydentävät tilat mekaanisten töiden paineilmalaitteet, liiketoiminta ja varastotilojen lisäksi myös henkilö- ja lastin puhdistumaan alueilla. Kantaja-aluksen järjestelmä voidaan muodostaa yhdellä tai useammalla lentoonlähtö- ja laskeutumisreitillä. Kiitotien järjestelmä vaikuttaa asianomaisen lentokentän kapasiteettiin. Lentoonlähtö- ja juoksevan radan pituus on määritetty ilma-alusten tyypit, jotka voivat laskeutua lentokentälle tai lentokentältä ottaa pois. Valssausjärjestelmä vaikuttaa siihen aikaan, jonka aikana taso liikkuu uloskirjautumisen ja lentoonlähtö- ja laskeutumisalueella. Tunnustusrakennuksen neljäs ryhmä sisältää siltoja, ylipaineita, tunneleita, vaihtoehtoja ja metroja. Sillan esine on osa viestintää, joka korvaa luonnollisen ruumiinsa paikassa, joka voittaa keinotekoisen tai luonnollisen esteen silta. Tällöin voimme jakaa siltoja siltoja, tohvelit ja jalankulkuja. Silta ymmärrämme silta-esineen, joka on pidempi kuin kaksi metriä ja sitä käytetään muunnettaessa tieliikennettä, putkistoa tai rakentamista. Jos sillan kohde on lyhyempi kuin kaksi metriä, kutsumme sitä kaupankäynnin. Footbridge käyttää yksinomaan jalankulkija tai tarkistus- tai palvelupisteenä siltojen. Olen edelleen yksi ominaispiirteet erittäin suuresta ja yksityiskohtaisesta siltojen, ainakin kaikkien siltojen perustekniikka kuin tekniset rakennukset. Heidän tehtävänsä on siirtää omaa painoa ja staattista tai dynaamista taakkaa, joka voi toimia mille tahansa silta. Jokainen yksinkertaisen yksinkertaistamisen silta on: - Sillan yläosa, joka lähettää vain oman painonsa vaan myös ns. Satunnaiset kuormituskuormat, joiden kanssa se on suorassa kosketuksessa tukijärjestelmässä. - Tukijärjestelyt siirtävät sillan ylemmän rakennuksen painonsa ja kuormituksen. - Pohjarakenne lähettää kuorman koko sillalta säätiömaalle. Viides teknisen rakennuksen ryhmä sisältää satamat, uimakanavat, vesistöjen käsittely, padot ja dyke ja kastelu ja meleriraaliset rakennukset. Tämäntyyppiset tekniset rakennukset edellyttävät rakennustöiden rakentamista, joka on luonteeltaan hydrologisten olosuhteiden sääntely tai vaikutus, jotta kiinteistöön ei ole satunnaista tai systemaattista vahinkoa maan turvallisesti ja tehokkaasti taloudellisesti ja luoda edellytyksiä veden pitämiseksi maa ja siten tehokkaampi käyttö. Kaikilla tällaisten teknisten rakennusten interventioiden on varmistettava alueen kestävä kehitys myös energiantuotannon varmistamiseksi uusiutuvista luonnonvaroista. Kuuluisin tämä osa Slovakiassa on Gabčíkovon vesistö. Kuudennen teknisen rakennuksen ryhmä sisältää kauko- ja paikallisen kaasun, veden, sähkön, viestintäverkkojen, mastojen, jätevedenpuhdistamojen ja muuntaa asemien. Tätä ryhmää olisi huomattava, että tarkempia kohteita tällaiset tekniset rakennukset voidaan jakaa etäputkistoon, tietoliikenne- ja sähköiseen jakeluun ja paikallisiin putkistoihin ja kaapelin jakeluun. Perustavanlaatuinen ero on rakentamisen teknisissä olosuhteissa ja tuloksena olevan monimutkaisuuden, myös rakennusten suunnittelussa mutta myös niiden toteutuksessa. Seitsemäs rakennusrakennukset ovat kaivosrakennuksia ja kaivoslaitteiden rakentaminen. Näiden rakennusten rakentaminen on ehdottomasti säännelty. Niiden vaikutukset ympäristöön vaikuttavat ovat suuria. Siksi niiden lupa on monivaiheinen ja aikaa vievää aikaa. Tärkeimpiä nähtävyyksiä ovat Banska Stidiavnica ja Kremnica. On mahdollista tuntea vain nykyiset aktiviteetit kaivosrakennuksen rakentamisessa, mutta myös heidän historiaan aihepiirikohtaisissa museoissa. Ympäristörakennuksen kahdeksas ryhmä on energian laitteiden, kaasun ja jätteenpolttolaitosten rakentaminen. Haluamme osoittaa, että energialaitteiden rakentaminen kohdistuu tällä hetkellä niiden tehokkuuden lisäämiseen siten, että sähköä tuotetaan ylijäämälämmöstä ja se tulee sähköverkostoon. Samankaltainen periaate on myös vain kahdessa Slovakiassa (Bratislava, Košice), jossa lämpö ja sähkö tuotetaan polttamalla olosuhteissa ja tiukan valvontaan ja siten jätteiden hävittämisestä. Yhdeksäs rakennusrakennuksen ryhmä sisältää ydinjätteen jalostukseen ja varastointiin liittyvät rakennukset. Se on hyvin erityisiä rakennuksia, joiden rakentamista hallitsee ja valvoo paitsi viranomaisia ​​vaan myös kansainvälisiä järjestöjä. Se johtuu kaikista häiriöistä ja kaatumisista, joilla voi olla seurauksia, jotka ylittäisivät valtion rajat. Tällaisen rakentamisen koko elinkaaria seurataan tiiviisti ja perusteltavien toimenpiteiden noudattamatta jättäminen on seurausta. Tunnetuin rakennus, joka kuuluu kymmenennen teknologiarakennusten ryhmään - kemiallisten laitteiden ja jalostamojen rakennukset ovat slovnaft. Tämä ei ole kovin tyytyväinen Bratislavan pääkaupungin reunalle, mutta mikä on pahempaa, joten se on riski sen sijainti suurimman juomavesisäiliön rajalla Rivet Islandilla. Suunnittelurakennuksissa on myös raskas teollisuuden rakennukset, jotka tekevät korkeat uunit, lieriömäiset ja valimot. Se on toinen itsenäinen rakennusrakennuksen ryhmä, joka voi merkittävästi vaikuttaa ympäristön laatuun koko laajemmalla alueella. Mielikuvituksen kannalta tunnetuin rakennus tästä ryhmästä on paeta-rauta-ironilit Košice. Toinen rakennusrakennuksen ryhmä on paljastettu urheilukursseja, autoteollisuutta, moottoripyörää ja polkupyörän kiitorata, golfkenttiä. Tässä ryhmässä rakennukset sisältyvät väestön aktiivisten tarpeiden varmistamiseksi. Näiden rakennusten arkaluonteinen ratkaisu luonteeltaan on ainoa kestävän kehityksen mahdollisuus. Viime vuosina Slovakiassa rakennukset voisimme myös nähdä vain ulkomailla, tarkoitan esimerkiksi autokilpailun kiitotien slovakiansa saksanpähkinän tai useiden golfkenttien Slovakiassa. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, on olemassa joukko teknisiä rakennuksia, jotka suoritetaan viihde- ja lepopuistojen, eläintieteiden ja kasvitieteellisten puutarhojen rakentamisessa. Viime vuosina viihdepuistojen määrä, joka keskittyy lämpöjousien käyttöön, ns. Aquaparks kasvoi merkittävästi. Lisäämällä laatua ja saatavuuttaan mahdollisuus virkistyskäyttöön on varmistettu laajalla väestöryhmällä. Päinvastoin, zoologiset ja kasvitieteelliset puutarhat keskittyvät nimetyn maan käytön nykyaikaistamiseen ja tehokkuuteen, koska mahdollisuus saada toinen maa estää tämän alueen kehittämistä. Viimeinen rakennustyöryhmä on kaatopaikkoja ja muita tekniikan rakennuksia, jotka eivät sisälly aiempiin ryhmiin. Täällä kosketamme jätteiden varastorakennuksia, mikä on edelleen ärsyttävä tapa tallentaa jätteiden muodostumista. Pyrkimykset jätteiden erottamiseksi ja siten lajittelemaan puolestaan ​​uudelleenkäyttöön on edelleen riittämätön. Jätteiden varastointi ei ole enää keskipitkän aikavälin matkasta, joten on välttämätöntä vähentää merkittävästi määrää ja samalla nykyaikaistaa teknologiaa poltto- ja muusta energiankäytöstä.